Monday, March 14, 2011

~sanah helwah mai~ 13/3

Posted by Marlya Asri at 9:13 AM
reaksi korang? 
salam,,kwn2 nk taw x, arynie birthday kawan aku..maisarah namenye...tp kteorg celebrte birthday dye semlm..smlm ade sorg kawan aku nie aizan namenye,,dye suh aku b'pakat ngan dye nk wat kejutan kat mai nie..aku pn on je la..hehe kteorg pegi kat tesco, nilai..yg mai ngn aizan nie 1 time pegi situ,,tp nseb baek la aku pnh pegi skli ngn mmber2 aku dulu,,taw la sket selok belok kat situ...


kteorg pn beli la brg2 cket kat situ..tp mai mmg belnje sakan gak la semalam..haha aku pn teman la mai beli brg2,,yg aizan lak mmg busy,,bese la nk wat suprise kan kawan,,so dye g jauh2,,ngh planng somethg..rupe2 nye dye pegi beli kek ngn sorg mmber dye,laki..


lepas abis beli brg,,perot lak terase lapar,,huhu aku ngn mai pun pegi la beli mknn kat medan selera tesco tu..aku beli mushroom chicken rice,,mai ngn aizan lak salt fish chcken rice(ye kot cmtu nme ye)..mmg sedp gak la mknn kat situ..kteorg pilih tmpt mmg yg strategik gak la,,jauh dari org..hehe bese la nk celebrate birthday mmber,,hehe pastu mai tanye la aizan nie hilang mane? aku pn jwb la ntoh..hehe padahal aku taw da aizan pegi mne..pastu tetbe2 dtg la aizan ngn sorg dak laki(kwn dyeorg wktu skol mengh dulu) bawak kek..comey ga kek tu..so,,pe lagi mmg t'kejut + t'hru la mai waktu tu..hehehe klaka tengok muke dye waktu tu...hehe


pastu kteorg pn b'gmbr la b'same2...kat bwh nie la gmbr yg smpat ak amk ngn mereka,,,

aizan&mai



aku&mai




sanah helwah mai!!


kepada mai,,aku doakan semoga kau selalu murah rezeki dan bahagia didunia dan akhirat..jangan lupekan aku yekk...hehe

ok la,,itu saje yg aku nk cite kat kawan2..jumpe lagi yekk..daa~~



2 orang komen pasal cerita kat atas:

izhaz on March 27, 2011 at 4:20 PM said...

hmmm

marlya asri on March 28, 2011 at 1:18 AM said...

npe??

Post a Comment

 

Marlya's Blog! Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei