Tuesday, July 24, 2012

~salam ramadhan~

Posted by Marlya Asri at 11:34 PM
reaksi korang? 
2 orang komen pasal cerita kat atas

~assalammualaikum~



salam ramadhan al-mubarak buat muslimin dan muslimat sekalian..alhamdulillah kite masih diberi kesempatan utk menyambut ramadhan kali ini kan... masuk hari nie dah 4 hari kan kite berpuasa..(di malaysia lah, klau di mekah dah 5 hari)

1 ramadhan pada kali ini sgt seronok, sebab aku berpuasa dgn saudara- mara..hehe
dah lama kami x berkumpul macam nie.. memang sgt meriah... kami bersahur bersama, berbuka puasa, dan solat berjemaah bersama2...
alhamdulillah kami masih diberi kesempatan utk bersama2 lagi...semoga ukhuwah antara kami tetap utuh..
maksu aku pernah pesan pada aku dan sepupu2 aku,, semoga kami x lupa satu sama lain dan kami sentiasa rapat..
aku dan sepupu2 aku dah diibaratkan macam adik-beradik... keluarga kiteorg mmg rapat.. kalau ade ape2 masalah mesti kami akan kongsi... kalau balik kampung, mesti riuh sangat..memang sgt2 seronok! 
keluarga aku pernah lah dilabelkan sbgai keluarga sporting sebab ma n abah aku yg sgt sporting n klaka...
sepupu aku cakap klau family kiteorg x balik kampung, mmg x best..sebb mak aku yg riuh kan keadaan..hehehe

haa,,di bulan puasa nie, ma dan abah aku berniaga di bazaar..alhamdulillah ade jugak lah rezeki org datang membeli...aku pun dapat jugak upah dari abah aku sbb jd pembantu tukang masak..hehe
memang sangat seronok bila jualan yg kita jual laku kan..hehe (suka tengok ma dan abah aku gembira) ^_^

ok lah,, cuma nak wish, selamat menyambut ramadhan dan semoga ramadhan kali ini membawa lebih kebaikan kepada anda dan aku... jangan lupa selalu tambahkan pahala dengan membaca Al-Quran dan perkara yg berfaedah yek...walaupun sesibuk mana pun kite, jgn lupa utk mencari keredhaan Allah jugak yek...buat sesuatu kerja tuh mestilah kerana Allah~ ^^  (pesanan ini utk kamu dan saya jugak)

p/s : sesungguhnya ingatlah bahawasanya Allah sentiasa bersama kita... =)



 

Marlya's Blog! Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei