Sunday, December 30, 2012

Exam Mood!

Posted by Marlya Asri at 10:02 PM
Exam! aku datang!
musim exam dah nak tiba...
majority of student university sibuk dengan buku masing2...
cuti study week selama seminggu nie,
ibarat emas..
revision semua subject..
sem nie agak tough bagi aku..
bcoz most of subject,,
calculate,,calculate,,calculate
reading,,reading,,reading...huhu
begitulah kehidupan aku sebagai 
seorang accounting student...
exam aku start 5/1/2013
abis,,17/1/2013
just nak wish..
kepada sesiapa yang nak exam tuh,,
good luck!
sentisa pikir positif yek...
always put our trust to Allah for everything k! ^_^

p/s: wish me luck for the exam...
doakan jugak aku x sakit yek time exam nanti..huhu..insyaAllah..

0 orang komen pasal cerita kat atas:

Post a Comment

 

Marlya's Blog! Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei