Thursday, November 3, 2011

~kenangan zaman kecik2~

Posted by Marlya Asri at 8:24 AM
reaksi korang? 
assalamualaikum kpd sume pembaca!!

hari nie selepas solat subuh, aku dan roomate aku sembang2 la...kiteorg sembang pasal zamn kecik2...pg nie aku xde kelas..hehe (mcm seronok la kan),,ye la sbb kelas aku petang nie ngn mlm je..hoorayy!! ngee
sebab tu la aku boleh citer kat korang sume seawl pagi nie..sebb sebelum2 nie aku jrg la nk post entry pg2 cmnie..hehe

ok,,sbnrnya kali nie aku nk cerita psl kenangan aku waktu kecik2 dulu..tetiba tringat zaman kecik2 dulu..memang seronok..rasa mcm nk balik je zaman tu..huhu
pernah x korang waktu kecik2 dulu makan gula2 kat bawah nie?? bila da umur skrg nie, aku rindu sgt nk mkn gula2 mcm yg aku post kan kat bwh nie..

10sen dpt 2..hehe


skg harga roka da mhl..huhu 30sen 1..



xtaw la ade lg ke x skrg



yg ats nie skit gigi law nk gigit ye..huhu


da lama x mkn gula2 yg bentuk 8 tuh~



suka yg nie, bila masuk mulut, rase meletup2 kat lidah



gula2 nie da jrg nmpk,,ade lg ke?







sweetgum nie best kn? da la murh..hehe



sebelum nk gi skolh agama rendh mesti beli byk2..wat bekal mase prjlnn..hehe








antara keropok2/jajan yg aku mkn



keropok durian!! suka3



yg nie pun sedap jugak!!


sebenrnya ada byk lg, tp tu je la yg mmpu aku cri kat dr.google chrome..hehe
ok, aku harap korang enjoy entry aku kali nie! k la, sehingga berjumpa lgi..
assalammualaikum~

0 orang komen pasal cerita kat atas:

Post a Comment

 

Marlya's Blog! Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei