Saturday, November 12, 2011

balik,,balik dan balik....

Posted by Marlya Asri at 11:43 AM
reaksi korang? 
assalamualaikum~
bismillahirrahmanirahim....

sudah seminggu berlalu hari raya aidiladha..takbir dah x kedengaran lagi..tp assignment aku pulak x siap2 lagi..huhu...maaaakkkk mcmne nie mggu dpn da start kelas...huhu esok aku da balik ke nilai..sekejap nye lah mase berlalu..rasa mcm nk pause je sekejap..kalau lah masa bole diundur dan di pause..(tp tu lah xleh ckp 'kalaulah' sbb mcm x brsyukur lak kn)huhu ya ALLAH aku brsyukur...esok aku naik bas ke seremban sorang2..huhu first time pulak tuh balik sorang2..mak aku ckp bole ke balik sorang2? mak aku ckp law mggu nie dpt gaji, bole la hantar aku ke nilai,,tp aku ckp la,,xpe la ma,,nk hidup berdikari, lgipun tiket bas pun da beli kan..membazir je..tp sbnrnye aku buat2 berani je, dlm hati takut gak nak naik bas sorg2 esok..huhu.. ya Allah semoga perjalanan ku pada hari esok berjalan dgn lancar dan selamat smpai ke nilai...aminn

kawan2 esok kite jumpe kat usim yek!! rindu kat korang sume..pastu jgn lupe bwk mknn raya blik taw..yg duduk kat sutera indah terutama sekali jgn lupe taw..ye asmaa, syalid, fizah,dila dn mumtaz...hehehe
syalid,,rndu nk mkan kek coklat ko..ngee~

ok lah,,jumpe lagi yek!! asgnment a.k.a kerja sekolah berlambak nie..tgh menunggu utk disiapkn je..huhu

asslamualaikum..

0 orang komen pasal cerita kat atas:

Post a Comment

 

Marlya's Blog! Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei