Sunday, November 27, 2011

~azamku~

Posted by Marlya Asri at 3:49 PM
assalammualaikum~
bismillahirrahmanirrahim...

dengan nama Allah aku mulakan coretan ku ini..untuk pengetahuan korang, hari ini adlah awal muharam bg tahun yang ke 1433H...korang puasa tak hari ini?? alhamdulillah kepada sesiapa yang berpuasa pada hari ini kerana terdapat fadhilat padanya.. Barang siapa berpuasa satu hari dalam bulan Muharam pahalanya seumpama berpuasa 30 tahun. besar kan fadhilat nya?

pada tahun baru ini, aku ingin berazam pada diriku..aku ingin berubah menjadi sesuatu yang lebih baik lagi,,huhu
semoga Allah memperkenankan doaku ini,,aminn
Ya Allah, semoga KAU tempatkanlah aku, keluargaku, guru2 ku, serta sahabat2 ku dikalangan orang yang beriman..dan permudahkan setiap urusan kami..semoga tahun baru ini akan mendidik kami untuk mnjadi yang lebih baik lagi..semoga tahun2 yang lepas mnjadi pengajaran buat kami untuk kami tidak mengulanginya kembali..sesungguhnya engkaulah MAHA MENGETAHUI akan sesuatu...aminn

wahai keluaraga & sahabat yang disayangi, semoga rahmat Allah sentiasa merahmati kalian..insyaAllah..
sesungguhnya aku ingin mnjadi seorang wanita yang solehah, yang sentiasa taat pada perintah Allah..dan kedua ibu bapaku...=)



ok lah,,sehingga berjumpa lgi...setakat ini sahaja coretanku pada kali ini..^_^
minta maaf kalau ada tersalah tulis..

0 orang komen pasal cerita kat atas:

Post a Comment

 

Marlya's Blog! Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei