Friday, March 23, 2012

~U.S.I.M~

Posted by Marlya Asri at 1:10 PM
reaksi korang? 
assalammualaikum!!
salam hari jumaat~ =D

masuk minggu nie dah minggu yang ke-5 untuk sem 4 nie..rase macam masa berlalu dgn cepat sangat..
assignment pun dah makin banyak..mnggu depan pulak(hari selasa) group aku ade presentation akhlak&tasawuf..(berdebar kot)..

walaupun aku dalam course akaun, tapi di universiti aku, diwajibkan ambik subjek nie..kadang2 aku rasa bersyukur sangat sebab aku masih belajar subjek agama lagi, walaupun course aku, bukan course agama.. aku bersyukur jugak sebab dpt belajar 2 dalam 1...aku belajar dunia dan akhirat jugak...alhamdulillah..^_^

dan aku berharap sgt, semoga aku x dilalaikan dgn urusan duniawi...aku jugak bersyukur sbb dapat kawan2 yang sentiasa beri nasihat, faham, dan sporting..aku bersyukur sbb dapat masuk ke USIM nie...
sayang USIM sgt3~



pintu gerbang usim


ni lah fakulti kesayangan aku
fakulti ekonomi &muamalat(FEM)
cantik kan?hehe


banggunan canselori

nie je gambar yg dpt aku post kat cnie...
ok, lah..jumpa lagi..
salam~ ^_^

~USIM TERUS MAJU~

0 orang komen pasal cerita kat atas:

Post a Comment

 

Marlya's Blog! Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei