Friday, March 16, 2012

~wahai pemilik cintaku~

Posted by Marlya Asri at 6:11 PM
Assalammualaikum,,dah lama aku x menconteng kat blog nie..hari ni aku bukanlah nk jiwang tp aku sekadar meluahkan apa yang aku rasa..dan entry kali ini aku tuju khas untuk bakal jodoh aku.. ^_^

Apa khabar wahai jodohku? Sihatkah anda? Apa yang anda buat sekarang yek..pernah x kita terpikir pasal semua ini? Mesti pernah kan? Aku pun akui yang aku pernah terpikir..

Wahai jodohku,,,

Disini aku ingin meminta maaf sebab aku pernah menduakan kamu..aku pernah menyayangi seorang lelaki yang bukan muhrim untuk ku…aku rasa bersalah pada kamu..harap maafkanlah kesalahanku..

Wahai pemilik hatiku,,

Maafkanlah segala kekurangan diriku... Aku tahu aku bukanlah yang terbaik untukmu..tetapi aku akan cuba untuk menjadi yang terbaik untuk dirimu dan mengisi kekurangan dirimu..terimalah kekurangan ku ini..

Wahai bakal suamiku,,

Walaupun aku tidak tahu siapakah kamu, bagaimana rupamu, apa pekerjaanmu, tetapi aku tidak kisah itu semua kerana aku berharap semoga kamu dapat menjadi imam yang baik kepada ku dan kepada anak2 mu..
Semoga jodoh kita sampai ke syurga….aminn

Daripada,,
Bakal jodohmu… ^_^



3 orang komen pasal cerita kat atas:

muhtar lutfi on March 16, 2012 at 6:24 PM said...

Pasti aku bukan jodohmu. . . Ha hay . .
Amin lah . . Dah ada yg ngatur mbk. . . : )

azzat fiqrie on April 5, 2012 at 9:00 AM said...

so sweet.. :P

Marlya Asri on April 6, 2012 at 9:36 AM said...

tang mane yg sweet tuh azat?haha

Post a Comment

 

Marlya's Blog! Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei