Wednesday, November 14, 2012

~ukhuwah itu indah~

Posted by Marlya Asri at 12:38 AM
assalammualaikum..
(entry nie bertarikh 13/11/2012)

hari ini sgt serornok! hehe 
bukn sbb hari nie deepavali..
tp hari ini aku jumpe seorang kawan yg aku kenal dr laman sosial
atau name lainnya FACEBOOK..hehe

kiteorg kenal nak dekat setahun..
tp x pernah jumpe lg..
hari nie baru dpt jumpe..hehe
kiteorg jumpe di midvalley..
rase seronok sgt sbb dpt jumpe kawan aku tuh.. ^_^
nama kawan aku tuh
haslina zainal..
aku pggil dye LIENA..

alhmdulillah Allah permudahkan perjalann kami utk bertemu..
semoga ukhuwah kami kekal..
insyaAllah..aamiin..

kat bwh nie gmbr aku ngn dia di midvalley..
x byk,,tp cukup utk wat kenangan kami..hehe


aku dan liena


dekat dgn tndas pun jadi..hahaha



bukti pertemuan kami time deepavali!! hehehe


p/s: berharp dpt berjumpa lg..
wlaupun xprnh jumpe, kami mmg rapat..hehe

 semoga ukhuwah yg indah ini tetap mnjadi milik kami.. ^_^



0 orang komen pasal cerita kat atas:

Post a Comment

 

Marlya's Blog! Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei