Friday, June 1, 2012

~bootcamp with adik2 Maahad Tahfiz~

Posted by Marlya Asri at 1:39 PM
assalammualaikum...
cuma nk tunjuk beberape gmbr yg sempat diambil semasa aku di bootcamp di kem el-azzhar di morib....


adik2 maahad tahfiz..tenang je tgok mereka2..



yg nie pun sejuk mata memndang~hehe























sblum nk ke flyingfox, kene redah bnde alah nie dulu


adik2 buah aku..mereka2 tgh buatkn hadiah utk akk fasi 
mereka yg comey nie~ :-p


adik2 buah muslimat











p/s : seronok bersama mereka2..satu hari nnt bile aku dah kawen n ade anak, aku pun nk hantar anak aku ke maahad tahfiz jugak! (berangan sekejap) hehe





2 orang komen pasal cerita kat atas:

Unknown on June 1, 2012 at 1:53 PM said...

kau memang kuat berangan . haha . daydreaming ~

Marlya Asri on June 1, 2012 at 6:31 PM said...

hahah,,xpe,,kalau berangn benda yg baik kan?? hehe :P

Post a Comment

 

Marlya's Blog! Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei