Sunday, January 22, 2012

~miss u my dear BLOG!!!~

Posted by Marlya Asri at 2:00 AM
assalamualaikum!!!
ape kaba wahai blog ku?heheh da lame x mnconteng kat cnie..(rindu)...maklumlah busy dengan exam..(konon)
alhamdulillah dah habis jugak exam sem 3..sekarang nie aku cuti!! hoorayy!! hehe,,cuti sebulan kot..ngee~
emm,,aku belom decide lagi nak wat ape cuti sebulan kat rumah nie..tp esok, my twin ajak aku pergi gambang waterpark ngan kawan2 aku jugak..hehe da lame kot aku x pergi waterpark...sedang elok lah, baru je abis exam, pastu dpt release tension kat waterpark pulak,,mmg seronok la kan..hehe (dalam hati berbunga2)ngee~

ok lah,,xtaw da nak cerita pasal ape,,cuma kat cnie nak lepaskan rindu kat blog aku nie je,,skrg nie da bertukar wajah dah..(almaklumlah skrg ngh mood anime)hehe

*x sabar nk tgok citer kat atas nie..hehe

ok lah my all lovely readers,,sampai kat cnie je,,nnt kalau ade cerita yang best2 aku conteng kat snie yek..lgipun blog aku nie mmg untuk diconteng pon..hehe
daa~ assalammualaikum!!

1 orang komen pasal cerita kat atas:

Anonymous said...

sy jeles tgk templat awk.....^_^

Post a Comment

 

Marlya's Blog! Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei