Friday, October 21, 2011

~minggu yang mem'busy'kan~

Posted by Marlya Asri at 9:28 PM
assalamualaikum~

da lama aku x update blog nie..da berapa bulan yek..da bersawang da aku rasa..huhu emm, sejak akhir2 nie aku mmg busy..biasa lah masuk sem baru kan..lagipun banyak jugak la program yang aku join..setiap hari minggu mesti aku xde dalam bilik..member bilik pun hairan..antara program yang aku join, program keusahawanan dan aku jugak jadi facilitator utk orientasi budak tahun 1..

waktu program keusahawanan hari tu, mmg byk jugak la maklumat yang aku dapat..memang program tu terbaik dari ladang lah~ hehe..pastu mggu berikut nya aku jadi faci lak..best2 jugak, penat pun ye jugak.. haa,,waktu tengah buln 9 hari tu, aku pegi pangkor taw..tp bukan bercuti la..aku pergi under kelab..pergi sana pun sebab kursus induksi..wajib..tp mmg seronok la..aku pergi selama 4 hari 3 malam..kat sana byk jugak la aktiviti yang aku wat..antara aktiviti yang aku wat ngan kwn2 kelab USRP..kiteorg snorkling, berkayak, survivor, kene berkerja sbb kene dptkn rm100 setiap kumpulan..tp sume tu mmg best lah..merasa jugak pengalaman berkayak dan survivor dekat ngan tokong cina dan dekat jugak ngan hutan...huhu

aku rasa setakat nie tu je la yang aku wat kot time setiap cuti minggu bulan 9 dan 10 nie..law ade pape cite yang best ke nnt aku cerita taw~ ok tata..
assalamualaikum...

0 orang komen pasal cerita kat atas:

Post a Comment

 

Marlya's Blog! Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei