Sunday, April 17, 2011

~exam oh exam~

Posted by Marlya Asri at 4:27 PM
reaksi korang? 
assalamualaikum kawan3!!

da lme ak x menconteng kat cnie,,,hehe emm almaklum lah final exm aku pn da nk dekat...kene siapkn assgnment..alhamdulillah sume assgnment da pn ciap....aku exam 26/4 nnt... ase b'debar2 je...tp ntoh la nape makin nk dekat ngn exam nie,, makin cam malas je..huhu  marlya!! jgn cam tu,,rajin3,,don't malas3!!huhu
emm ok lah xtaw da nk tulis pe...buku pn da memanggil2 suh ngadap..,kepde kwn3 seperjuangan,,gud luck 4 ur exam,,wat betoi3 taw..,semoge Allah mempermudahkan setiap urusan kalian..aminn....doakn untuk aku jugak ye kwn2!! =)

ya Allah,,kau permudahkanlah hambaMu ini dalam menempuhi setiap ujian yang Kau berikan kepadaku,,permudahkanlah juga setiap urusanku,,dan jauhkanlah daku dri sebarang kecuaian dan kecelekaan,,,amin ya rabbal alamin...






0 orang komen pasal cerita kat atas:

Post a Comment

 

Marlya's Blog! Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei