Sunday, October 14, 2012

mimpi!!

Posted by Marlya Asri at 12:22 AM
reaksi korang? 
assalammualaikum....


hello peeps!!
dah lame x update blog nie..
sy mmg suka update2 blog nie ikut suka sy!! haha 

sbnrnye xde ape pun aku nak cerita, cuma aku nk cerita pasal 1 mimpi aku
yang buat aku teringat smpai skrg + bahagia.. heheh
dan sejak mimpi tu lah aku tekad yg aku nk berubah!!
 apakah itu???

jeng,,,jeng..jeng..

ade satu mlm tuh, aku tido, dan aku pun bermimpi..
(dah jd mcm habit dah,,tido je mmpi..huhuhu)

dlm mmpi aku tuh..
:
:
:
:
V

aku pakai tudung labuh!! 

serius, time aku sekolah agama dulu, aku ade jugak pkai tudung labuh nie,,
tp xde lah smpai nk mmpi pakai tudung labuh..
tudung labuh cuma pkai kat skolah je..huhu

tp yg paling mcm trkejut lah kan...
aku berjalan dgn seseorang..
lelaki..
(rase mcm sweet pulak mmpi aku tuh)hahah
pkai tudung labuh, pastu brjln dgn seorg lelaki..
aku rase dye bakal imam aku lah tuh,,hoho
aamiin...heheh
tp yg xbestnye aku xnmpk muka budak tuh..huhu

mybe Allah nk rahsiakn dulu dr aku kot..
Allah nk suruh aku bersabar..hehe

alhamdulillah sejak dr mmpi tuh, 
aku tekad yg aku nk berubah..
mybe Allah tegur aku melalui mmpi aku..
supaya aku selalu jaga diri aku,
penampilan aku..
alhamdulillah...

p/s: jodoh itu rahsia Allah..
setiap yg berlaku, ade hikmahnya.. ^_^


0 orang komen pasal cerita kat atas:

Post a Comment

 

Marlya's Blog! Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei