Tuesday, August 28, 2012

rindukah aku?

Posted by Marlya Asri at 9:59 PM



tgh belek kat youtube td,,tetibe terjumpe video nih.. tetibe teringat akn si dia..
ya Allah,,rindukah aku padanya?
dah lame jugak aku x contact dia.. ntah lah..
aku dah berkenalan dgn si dia dlm 5 tahun lebih jugak..
tp, sekarang kami dah mcm org asing..
aku cuma mampu berdoa semoga si dia bahagia dgn insan yg dia suka..

aku tahu aku bukan bersendirian,,
aku punya kawan2 yg sentiasa bersama aku..
ibu bapa aku,
dan yg paling penting Allah sentiasa bersama aku! ^^

terima kasih kwn2!
aysyah, asmaa, dila, huda..
x lupa jugak kpd liena.. walaupun kite x pernah jumpe face to face,,
tp sy senang sgt berkongsi mslh dgn awk~ ^_^
thnks sudi jd kwn sy~

p/s: otak berkata mudah je nk lupakan sesuatu,            
tp hati pulak berkata sukar nk lupakan sesuatu yg telah mnjadi kenangan,
yg penting iman berbicara, sesugguhnya Allah sebaik-baik perancang~ ^^
insyaAllah

0 orang komen pasal cerita kat atas:

Post a Comment

 

Marlya's Blog! Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei